Fiszaren Uchiha
II Kage
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:46, 16 Maj 2008 Temat postu: Genin |
|
|
Kimidami no jutsu
Jutsu które skupia chakre w dłoni w formie małej kulki która po wypuszczeniu z dłoni dezorientuje
cel gdyż spojrzenie w nią objawia jego największy koszmar
CHAKRE : 100 (za jedną kulkę)
(czas trwania 2 tury)
2 dni
Suiton:Aqua no jutsu
Aqua no jutsu
Wyrastają skrzela umożliwiające walke pod wodą (praktyczne przy atakach wodnych i klatkach,oraz walce w ręcz pod wodą ). Jesteś szybki w wodzie jak ryba.
UWAGA!!! nie wychodźcie z nimi na brzeg i nie używajcie w terenach bez wodnych bo inaczej ded
koszt 15 chakry za jedną ture
Nauka: 1 dzień
Kontoi no jutsu
jutsu polegajaca na skupieniu chakry w nogach i zamiast chodzeniu po drzewie , polega one na bardzo wysokim wybiciu sie w powietrze... przydatne przy ucieczce... badz przed uniknieciem shurikenow i innych rzeczy...
Chakra 10 chakry 10m itp (w zależnosci od tego jak wysoko podskakujemy)
2dni,
Katon, Kasumi Enbu
Atak ten polega na wystrzeleniu kuli ognia (średnica ok. 1/2 m), która po trafieniu w cel rozpada się na mniejsze płomienie.
Chakra:300
Autor: Sharingan
2 dni
Suirou no Jutsu
Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.
WYMAGANA WODA!!
Chakra:300
2 dni
Kasumi Juusha no Jutsu
Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć. Dzięki temu prawdziwy ninja czeka w ukryciu aż wróg się zmęczy.
Chakra: 1 klon = 100
2 dni
Hari Jizou
Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
Chakra:200
2 dni
Kokuangyo no Jutsu
Te jutsu polega na uwięzieniu przeciwnika w ciemnym, nierealnym pomieszczeniu, w którym użytkownik bez trudu może zaatakować wroga. Uwięziona osoba musi liczyć jedynie na swoje zmysły słuchu i węchu.
Chakra:200
2 dni
Mikadzuki no Mai
Taniec Wioski Konoha. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Chakra: 200
WYMAGA MIECZ
1 dzień
Fukumi Hari
Shinobi tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.
Chakra: 1igła= 50
1 dzień
Bubun Baika no Jutsu
Technika polega na powiększeniu wybranej części ciała (np. nogi, ręki), a nie tak jak w przypadku Baika no jutsu całego ciała.
Chakra:200
ONLY KLAN AKIMICHI
1 dzień
Chiyute no Jutsu
Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.
ONLY MEDIC NIN
Chakra: 200 leczy 50 Hp
1 dnień
Nikudan Sensha
Pozwala to na zmianę rozmiarów swojego ciała, w dość krótkim czasie. Niestety zużywa to dużą ilość kalorii. Zdolność ta jest niewrażliwa na wszelkiego rodzaje ataki związane z ciśnieniem powietrza. Dzięki tej technice ciało przybiera kształty podobne do kuli, która z bardzo dużą prędkością może atakować swojego przeciwnika.
Chakra: 200
ONLY KLAN AKIMICHI
2 dni
Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danych obszarze. Ninja może się szybko zmęczyć takim chodzeniem, jeżeli nie zorientuje się, że jest pod wpływem tego GenJutsu. Nie zdając sobie sprawy z tego, że staliśmy się ofiarami tej techniki możemy zataczać kółka w nieskończoność.
Chakra:200
2 dni
Kaze no Yaiba
Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.
Chakra:50
1 dzień
Shishi Rendan
Osoba wykonująca te TaiJutsu znajduje się wraz ze swoim przeciwnikiem w powietrzu. W takiej pozycji atakujący ma większe pole możliwości. W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia (zaczyna się kopnięciem z obrotu, po którym następuje potężne, uderzenie pięścią i jeden "napędzający" atak, mający zwiększyć prędkość spadającego ciała, aż w końcu cały kombos wieńczony jest mocarnym szlagiem nogą tuż przy ziemi, co tylko zwielokrotnia efekt całej kombinacji ciosów). Co więcej ta technika jest kopią TaiJutsu Rock'a Lee.
NIE WYMAGA CHAKRY
2 dni
Nan Kaizou
Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technike może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić.
Chakra:100
2 dni
Mizu Bunshin no jutsu
Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w promieniu 5m od niego.
Chakra: 1 klon 50
WYMAGANA JEST WODA W POBLIŻU
1 dzień
Katon:Housenka no jutsu
Mocna technika wykorzystująca element ognia. Osoba posługująca się tym jutsu wypuszcza z ust od kilku do kilkunastu kul ognia. Następnie one wygasają, a na ich miejscu pojawia się broń. A może być nią np. Kunai czy Shuriken. Skuteczna technika, którą można zaskoczyć przeciwnika podczas walki.
Chakra:(5 Kul) 200, MAX 20 KUL
2 dni
Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou
Tą technikę mamy okazję pierwszy raz zobaczyć podczas walk eliminacyjnych na chuunina. Ninja z pozoru normalnie wyglądający, dzięki temu jutsu przybiera bardziej drapieżną postać tj. dłuższe paznokcie i zęby. Użytkownik zyskuje także bardziej wyostrzone zmysły węchu, dzięki którym lepiej lokalizuje wroga. Oczywiście ninja zyskuje także nową prędkość i moc.
siła i prędkość 2x wzrasta
Chakra:150
2dni
Teren Ken
Prosty atak polegający na bardzo szybkim wymachiwaniu ręką podczas uderzenia. Przeciwnik ma wrażenie, że kierowanych jest w niego kilka ciosów i nie sposób jest odgadnąć, który jest prawdziwy.
NIE WYMAGA CHAKRY
1 dzień
Suna Shuriken
Tzw. piaskowy Shuriken. Użytkownik wysyła na przeciwnika dowolną, zależną od poziomu chakry, ilość piasku, który potem rozdziela się na mniejsze części i przybiera wygląd zbliżony do normalnego Shuriken.
Chakra: (1 shuriken) 50
WYMAGANY PIASEK
1 dzień
Suna Bunshin
Piaskowy klon, z którego korzystają ninja z Wioski Piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie.
Wymagany jest piasek w pobliżu.
Chakra:40
1 dzień
Kai (Rozproszenie)
Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna).
Chakra:50
1 dzień
Kage Mane no jutsu
Po użyciu tej techniki, przeciwnik zostaje unieruchomiony. Okazuje się, że stracił kontrolę nad swoim ciałem z powodu cienia, znajdującego się pod nim. Stawia to atakującego pod kontrola ruchów przeciwnika. To jest bardzo wszechstronna technika, ponieważ przy dużych umiejętnościach cień potrafi się wyciągnąć i ugiąć, oraz potrafi sparaliżować grupę ludzi w tym samym czasie. Cień może być również połączony z innymi nieożywionymi obiektami, przez co może się powiększać. Ta technika (jutsu) ma limit czasowy, jednak jest to mniej więcej 5 minut.
Chakra: 150
1 dzień
Uzumaki Naruto rendan
Jutsu, które ma ciekawą genezę. Naruto wymyślił tą technikę poprzez podpatrzenie Sasuke i skopiowanego jego Shishi Rendan, które to znowu zostało ściągnięte od Rocka Lee (a konkretniej jest to kopia Konoha Senpuu). Bardzo potężne taijutsu, które może być użyte tylko w połączeniu z Kage Bunshin no Jutsu. Klony najpierw wybijają przeciwnika wysoko w powietrze, potem "maltretują" go gdy spada, by wreszcie wykończyć całą sprawę eleganckim, pojedynczym kopnięcie przy samym gruncie.
Chakra:200
2 dni Wymagane są klony
Kage Bunshin no Jutsu
Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatną techniką.
Chakra:1 klon=50
1 dzień
Gokakyuu no Jutsu[Katon]
Każdy kto korzysta z tej techniki traci dużo chakry. Technika powiązana jest z ogniem. A jutsu te polega na wytworzeniu ogromnej kuli ognia, którą wypuszcza się z ust. Technika ta może się okazać dla wielu ninja druzgocąca.
Chakra:150
2 dni
Konoha senpuu
Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
NIE WYMAGA CHAKRY!
1 dzien
Post został pochwalony 0 razy |
|