Fiszaren Uchiha
II Kage
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:07, 16 Maj 2008 Temat postu: Chuunin |
|
|
Kari Rendan
Wyrzut celu w powietrze plecami do ziemi, wyskok, odbicie się od tego celu na większą wysokość oraz rzót 2 kunaiami które przyszywają cel do podłoża(trafienie w materiał ubrania/lekko pod skórę) jutsu kończy się pikowaniem użytkownika który uderza cel głową w klatkę piersiową
CHAKRA: 300
Jaremii No Jutsu
Wyrzut celu w powietrze plecami do ziemi, wyskok, odbicie się od tego celu na większą wysokość oraz rzót 2 kunaiami które przyszywają cel do podłoża(trafienie w materiał ubrania/lekko pod skórę) jutsu kończy się pikowaniem użytkownika który uderza cel głową w klatkę piersiową
CHAKRA: 300
Kirigakure no Jutsu
Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Jednak tworzący tą technikę może bez problemu zaatakować swojego przeciwnika.
CHAKRA : 300
Suiton, Mizuranppa no Jutsu
Technika polega na stworzeniu w ustach wody, która wypuszcza się z ust w postaci strumienia
CHAKRA : 300
Raizou Ikazushi wo Utte [Raiton]
Zwyczajny atak wyładowaniem elektrycznym. Atak podobny do Chidori
tylko że Siła Ataku Wynosi od tego Kto używa Tego Jutsu.
2 dni
CHAKRA : 500
Raikyuu [Raiton]
Polega na wytworzeniu kuli z energii i ciśnięciu nią w przeciwnika.
Efektowna technika, Która gdy trafi w cel (lub coś innego) Rozpryskuje Błyskawice na wszystkie strony.
2dni
CHAKRA : 300
Ikazappu
Polega na wytworzeniu w dłoni małej błyskawicy, która formuje się w kulę. Trzeba nią zaatakować z bliska. Kula pozbawia paraliżuje ciało i zadaje obrażenia.
2dni
CHAKRA : 700
Nehan Shouja no Jutsu
Odmiana techniki "Nemuri", która znacząco różni się od pierwowzoru. Tutaj kontakt już nie jest wymagany. Dodatkowo jutsu może atakować nawet całe grono ludzi.
2 dni
CHAKRA : 500
Mugen Sajin Daitoppa [Fuuton]
Technika żywiołu powietrza. Pierwszy raz widzimy ją w starciu Gaary z Naruto. Jutsu wykonywane przez piaskowego chłopca. Gaara ma ogromną pojemność płuc przy czym w środku może skumulować ogromną ilość powietrza. Później z łatwością wyrzuca je z siebie i kieruje w stronę przeciwnika.
2dni
chakra 1500
Zankuuha
Jutsu pozwalające jego użytkownikowi zapanować nad falami dźwiękowymi i ciśnieniem. Technika ta jest wykonywana przy pomocy ramion.Poprzez te ramiona użytkownik może stworzyć potężny pocisk.
2dni
CHAKRA : 500
Zankyokukuuha
Zdolność specjalna Zaku z wioski Dźwięku. Tak samo jak Zankuuha, powstaje przy utworzeniu pieczęci oraz szybkim wyciągnięciu rąk w górę. Zankyokukuuha jest to finałowa wersja tejże techniki. Efektem końcowym są olbrzymie zniszczenia w terenie.
2dni
CHAKRA : 600
Konoha Dai Senpuu
Trzeci i najsilniejszy chwyt z rodziny Senpuu. Shinobi specjalizujący się w Tai wysyła wraz z wieloma obrotami nie jeden, ale kilka kopnięć wybijając przeciwnika wysoko w górę.
2 dni
CHAKRA : 0 (bo ro TajJutsu)
Daisan no Me
Zdolność specjalna Gaary. Jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników.
chakra 500
2dzień
Katon: Ryjaku no jutsu
Robi się pieczęcie i kastety zaczynają się palic. I ten ognien można rzucac i przetną wszystko .
2dni
CHAKRA:200 (Za jeden)
Autor:Sharingan
Wymagane:Kastety
Sabaku Sousou
Najbardziej przerażająca technika Gaary. Piasek uwięziony w wazie wylewa się z dużą szybkością na przeciwnika, unieruchamiając go w przeciągu ułamka sekundy i stopniowo tworzy wokół niego "trumnę z piasku". Ofiara nie jest w stanie się ruszyć, a dodatkowo ściany tego "więzienia" naciskają dość mocno na ciało, co sprawia duży ból.
2 dni
CHAKRA:700
WYMAGANY PIASEK
Fire rino no jutsu
Ninja za pomocą swej chakry otacza swe ręce żywym ogniem, bardzo skuteczne z kastetem Asumy.
2dni
Chakra: 500
Kage huaska no jutsu
Jutsu wyewoluowane z Kage Mane, wysyłamy cień w kierunku przeciwnika lecz nie łączymy go z jego, cień musi dotrzeć pod niego, po czym po wysłaniu dużej ilości chakry tworzy sie ostrze które wystaje w górę na wysokość 1 m.
2dni
Chakra:750
Fuuton shuriken no jutsu
Jutsu które polega na utworzeniu nad przeciwnikiem niewielkiej chmury, z której nastepnie spadaja na przeciwnika w duzej ilości: shurikeny, kunaie, senbony itd.
2dni
Chakra:500
Ostrze Mgły
Jutsu polegające na utworzeniu gęstej mgły broniacej nas przed atakami fizycznymi i słabszymi technikami.
2dni
Chakra: 600
Rouga Nadare no Jutsu [Hyouton]
Jest to technika, do której wykonania shinobi musi znajdować się blisko śniegu. Polega na tym, że z góry spada lawina, która po chwili formuje się w stado dość wielkich wilków.
2dni
WYMAGANY ŚNIEG!!
Kekai - Dorou Doumu [Doton]
Ninja zamyka swoich przeciwników w 'więzieniu' z ziemi. Wszystkie ściany 'więzienia' utrzymywane są za pomocą chakry, dzięki czemu potrafią się regenerować w przypadku uderzeń z wewnątrz. Technika ma jednak jedną wadę, która nie mogła umknąć naszym bohaterom. Chakra w niektórych miejscach ścian jest mniej skoncentrowana, a dokładniej - w punktach najbardziej oddalonych od użytkownika. Tak więc wystarczy jedynie zlokalizowac te miejsca i uderzyć potężnym TaiJutsu (jak np. Baika no jutsu). Dodatkowo użytkownik dzięki tej technice może odbierać uwięzionym osobom chakrę i pochłaniać ją do swojego ciała.
2dni
Chakra:1800
Shikon no jutsu
W/w technika polega na udawaniu martwego. Nawet najlepsi ninja nie mogą wyczuć "udawanej śmierci". Dzieje się tak dlatego, że ninja używający "Shikon no jutsu" zdolny jest zatrzymać puls krwi oraz oddech na wiele minut. Technika stosowana jedynie przez najwyższej rangi medyków.
2dni
Chakra:400
Itsukaku Hakuegei [Hyouton]
Do wykonania tej techniki shinobi musi stać w pobliżu wody. Po wykonaniu pieczęci z wody wyłania się ogromny wieloryb z rogiem na końcu głowy, cały zbudowany z lodu, po czym upada wprost na wroga.
2dni
Chakra: 500
Doryuu Taiga [Doton]
Tłumacząc, technika znaczy "rzeka błota". Jest to zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika niemałej ilości chakry. Sama technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika. Jutsu zazwyczaj stosowane przez shinobi w celu unieruchomienia przeciwnika, aby następnie zaatakować go innym jutsu, najczęściej "Doryuudanem".
2dni
Chakra: 700
Daijigoku no Jutsu [Doton]
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
2dni
Chakra: 400
Chuusuusei Biribiri
Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po paru minutach.
2dni
Chakra:300
Mizukuri no Yaiba
Polega na stworzeniu w ręce wodnego miecza, którego ninja może kontrolować za pomocą chakry. Taki oręż jest wielokrotnie groźniejszy niż tradycyjna broń - może przeciąć nawet najtwardsze substancje i nie może się uszkodzić/złamać.
2dni
Chakra:1500
Konbi Henge no Jutsu
Tzw. "Combo Henge no Jutsu", czyli zwykła zamiana, tyle, że z udziałem dwóch osób. Każdy z "fuzjantów" może w dowolnej chwili wrócić do pierwotnego stanu. Oczywiście dzięki temu rodzajowi przemiany wytworzona postać/stwór ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.
2dni
Chakra: Każda z osób używa 200
Daibakufu no Jutsu [Suiton]
Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai.
2dni
Chakra:500
Suiton:Suikoudan no jutsu
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.
2dni
Chakra:300
Doton:Doro Gaeshi
Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu.
2dni
Chakra:300
Oboro Bunshin no Jutsu
Technika pozwalająca stworzyć ogromną ilość klonów, która jest niewrażliwa na ciosy przeciwników. W tym czasie, gdy wróg męczy się z klonami Oboro wraz ze swoją drużyną czekają w ukryciu aż się wszyscy zmęczą. Wtedy przystępują do ataku.
2dni
Chakra= 1 klon 100
bardzo zaawansowani ninja moga kazać zrobic klonowi taka technike jak rasengan, klon może wykonać technike w stylu henge, od jounina bedzie można coś takiego, i nie ze ktos zrobi 100 klonów i wszystkie walą z oodama rasengan czy coś takiego:)
Hyouro no Jutsu
Shinobi przykłada ręce do śniegu i natychmiastowo z zmieni wyrastają z dużą prędkością bryły lodowe, które gdy dosięgną przeciwnika otaczają go lodem.
2dni
Chakra:500
WYMAGANY ŚNIEG W POBLIŻU!!
Omote renge (Lotus)
Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.
2dni
NIE WYMAGA CHAKRY
Senei Jyashuu
Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
2dni
Chakra: 100 -1 wąż (max 5 węży)
Kage Kubi Shibari no jutsu
Jeden z rodzajów imitacji cienia, w którym wpierw, podobnie jak w KageMane no Jutsu, przeciwnicy są zatrzymywani dzięki cieniowi. Następnie, użytkownik jutsu wytwarza z cienia rękę, która dusi wszystkich złapanych przeciwników.
2dni
Chakra:300
Doku kiri
Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
2dni
Chakra:200
Katon:Ryuuka no jutsu
Kolejne jutsu związane z elementem ognia. Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika.
2dni
Chakra: 300
Rasengan
Zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki składa się z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego działania nie wymaga żadnych specjalnych pieczęci. Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir chakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy. Zdecydowanie atak ten przewyższa Chidori.
2dni
Chakra:450
Chidori
Wizytówka Kakashi'ego. Jest to sekretne ninjutsu, które pochłania bardzo dużo Chakry. Za to rezultaty są bardzo pozytywne. Shinobi układa jedną rękę w pozycji, jakby chciał wyrwać serce. Druga ręka służy do podpory. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci, dookoła ręki pojawia się Chakra, która mało kiedy staje się widoczna. Jeszcze większe efekty są, jeżeli ninja ma dobrze opanowaną szybkość. Przy tym ręka staje się czymś w rodzaju miecza. Technika ta jest stosowana tylko w przypadku zabicia swojego przeciwnika. Podczas tego ataku można usłyszeć coś w stylu "chi chi chi chi". Wytwarzany dźwięk o dużym natężeniu, podobny jest do świergotu ptaków. W związku z tymi odgłosami ta technika nosi też nazwę Tysiąca Ptaków.
2dni
Ckakra:350
Post został pochwalony 0 razy |
|